سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت سجاد علیه السلام دارای پانصد درخت خرما بود در نزد هر درخت دو رکعت نماز می خواند و در موقع نماز رنگش تغییر می کرد و ایستادنش در نماز مانند ایستادن بنده ذلیل بود که در مقابل پادشاهی بلند مرتبه ایستاده باشد و اعضای بدنش از خوف و خشیت الهی می لرزید و به گونه ای نماز می خواند که گویی این نماز آخرین نماز اوست و بعد از این نماز دیگری نخواهد خواند

ابوحمزه ثمالی رضی الله عنه نقل می کند و می گوید: حضرت علی بن الحسین علیهما السلام را دیدم که نماز می خواند. عبای آن حضرت از دوشش افتاد، آن را راست و منظم نفرمود تا آن که نماز تمام شد. از ایشان از علت این امر جویا شدم، فرمود: «وای بر تو آیا می دانی در خدمت چه کسی بودم؟!»



اولین دیدگاه را شما بگذارید

 کادویی...       انفاق

مشخصات مدیر وبلاگ

حمیدوهم آزاد [0]

درمراغه متولد شدم وبعداز تحصیلات در اموزش وپرورش مشغول به کار شدم تااینکه مدیریت دبیرستان های مختلف رو برعهده گرفتم وبعداز بازنشستگی به لطف خدادرصنف فروشندگی اجناس کادویی وقدیمی تابحال مشغول هستم، صبوروخوش برخوردهستم وبه انظباط فردی واجتماعی مقیدهستم.
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ